• Home
  • Klachtendienst

Waarschuwing: leden van het publiek worden benaderd door mensen die beweren voor AXA Investment Managers te werken. Voor meer informatie en wat u kunt doen, klikt u hier.

Klachtendienst

Wij raden u aan om in geval van problemen uw klacht neer te leggen bij de interne klantendienst van uw verdeler, waarvan u hieronder de contactgegevens vindt. U kunt ook te allen tijde gerechtelijke of buitengerechtelijke stappen ondernemen als u in een van de landen van de Europese Unie woont. Het Europees platform voor onlinegeschillenbeslechting biedt u de mogelijkheid een klachtenformulier in te vullen (door hier te klikken) en informeert u, afhankelijk van uw rechtsgebied, over uw verhaalmiddelen.

Distributeur

AXA Bank Belgium

De Belgische verdeler van het Delegio Privilege fondsengamma is AXA Bank Belgium, die deel uitmaakt van de Crelan Groep – Sylvain Dupuislaan 251, 1070 Anderlecht. Voor persoonlijk advies kan u contact opnemen met een AXA Bankagent in uw buurt via www.axabank.be.

Ombudsman

Indien u niet tevreden bent over de wijze waarop uw klacht behandeld werd, kan u contact opnemen een onafhankelijke entiteit belast met het oplossen van financiële geschillen.    

Ombudsfin
Ombudsman in financiële geschillen
North Gate II, Koning Albert II-laan 8, bus 2
1000 Brussel
Ombudsman@Ombudsfin.be
Website